Azi noapte am cunoscut in vis un copil atat, dar atat de urat! Avea cei mai bolfosi obraji pe care i-am vazut, bolfosi de parca ar fi tinut in interiorul fiecaruia dintre ei cate o minge de volei dezumflata, si doi ochisori mici si albastri ca cerul. L-am urat imediat, nu-mi aduc aminte de ce eram langa el dar simteam cum il urasc, il urasc in primul rand ca e atat de bolfos si scarbos. L-am impins in obraz si era moale si elastic si mi s-a facut si mai sila de el. Si se uita la mine cu ochisorii aia rautaciosi si stiam ca e rau si nu intelegeam de ce e asa, de ce ma uraste si el. Si-atunci s-a agata de mine cumva si a inceput sa ma intepe cu acul din codita lui. Era mica, ascutita si roz si-i iesea din cot, arata exact ca si cum ar fi fost plina de venin. Orice miscare faceam, cumva reusea sa ma intepe cu ea si simteam ca il urasc si mai tare pentru ca ciupiturile lui ma dureau. Mai rau era ca nu vroiam deloc sa il ating si el era agatat de mine cu codita aia a lui, cum sa-l dau jos fara sa trebuiasca sa pun mana pe el? Oricat il impingeam de obrajii aia ai lui, tot ramanea prins de mine. Din fericire a telefonat Tudor sa ii descui usa de jos si m-am trezit.

Sa nu va ingrijorati, in rest totul e in regula.

