De ce sunteti in cautarea unui nou loc de munca?
Pentru ca ma gandesc sa infiez un copil cambogian si am nevoie de bani ca sa-l intretin.

Ce stiti despre compania noastra?
Cam ce-am citit azi dimineata pe Google si-n presa.

Ce va atrage la compania noastra?
Sediul vostru e aproape de casa mea, si-mi dati si cu 10 mil. in plus fata de fostul meu job.

Ce puteti aduce nou in compania noastra?
Un sincer suflu de sinceritate.

Unde va vedeti in 5 ani, profesional vorbind?
Pai, ma vad stand in scaunul tau, concediindu-te.

Care sunt punctele dvs. forte si cele slabe?
Forte: sunt o mare chitarista. Si fac o cafea delicioasa.
Slabe: habar n-am sa cant la chitara. Si fac si cea mai proasta cafea din lume.

Dati-ne cateva motive pentru care ar trebui sa va angajam.
Ciuciu!

Simplu ca buna ziua!

