Imaginatia mi-a luat-o razna. Duminica dimineata de exemplu, zacand in bataia razelor de soare filtrate prin mirobolanta mea perdea, simteam limpede cum imi curge sangele prin vene. Nu ca-mi simteam doar venele pulsand, nu-hu-huuuu! Eram constienta de fiecare mililitru care curge, de repeziciunea cu care traverseaza prin inima si de incetineala cu care trece prin solduri. Degetele palmelor si talpilor imi furnicau de la viteza. Pulsatiile inimii nu mai erau ale mele, ci direct ale sangelui meu. M-am bucurat de acest circuit cam 2-3 minute, pana sa se estompeze incet incet senzatia de constiinta de sine. Mi-a parut rau ca a disparut, dar mai bine mi-a parut ca l-am simtit. Sange in vene inseamna ca traiesc.

Inca ceva. Sunt frustrata. Ma frustreaza ca nu am libertatea sa ma-mbat azi,  maine si poimaine. Mi-as dori sa ma-mbat in aceeasi maniera in care o poate face frate-meu cand e suparat. Sa beau sistematic si in tacere, singura langa geam. Am gresit, am vrut sa zic singur langa geam. Da, fratilor, de saptamana asta am decis sa fiu baiat. N-o sa ma cheme Marthin sau ceva ca e un nume oribil, insa am de gand sa beau, sa injur cand mi se scoala si sa scuip pe strada. Deci nu numai ca o sa fiu baiat, dar o sa fiu baiat cocalar. O sa vrajesc fete si o sa le ademenesc la mine acasa, unde o sa mi se rupa de ele. Partea cu scuipatul pe strada ma incanta in mod special. Asta pentru ca e sanatos sa dai fierea din tine, insa cum tinerele domnisoare trebuie sa se detoxifieze cu un gommage sau cu o cura alimentara, prefer s-o fac mai the manly way, din topor si sa scuip cand mi-e sila de ceva. Scuip o luna, scuip doua, dupa care nu mai am de ce sau ce scuipa si imi vad de rochiile din dulap. Asta dupa ce am apucat sa devin si alcoolist intre timp. Un alcoolist curat ca lacrima, cu suflentu-n rai si.

