E greu sa sintetizez asta in cateva fraze, dar o sa incerc.
Sunt deja la al patrulea draft, inaintez greu. A ma adresa mie insami este mai greu decat mi-am zis cand am dat initial sign-in pe wordpress, acum 40 de minute deja. Si rezist tentatiei de a posta un link catre o piesa sau altceva care ar insuma toata instalatia sufleteasca pe care ma pregatesc s-o bag in priza.

Totul e gata. Intalatia e gata. Eu sunt gata.

Lumea e un mare organ senzorial in clipa de fata. E un tentacul luminos, ultrasenibil, pentru inima mea. Se aprinde in auriu cand se apropie de mine. Vad deci doar auriu si albastrul cerului. Ma gandesc la Antartctica si la Vostok, la pinguini inebuniti si la rockstaruri bete in camere de hotel. Vad o cochilie pe fundul unui abis, o bacterie care mananca alta bacterie, o fraza subliniata intr-o carte. Ma vad pe mine pe o patura intr-un parc, alungand un

Ce porcarie, nu asta vreau sa scriu!

Vreau de fapt doar sa zic ca imi place de mine. Atat. Si ca sunt mandra de mine, pentru ca descopar in fiecare zi ca sunt facuta din ceva rezistent si elastic. Durabil.

Futere.

Na si link, fie – Meet Me Halfway

