Nici nu-mi vine sa cred ce vis incredibil de frumos am avut azi-noapte. A fost impecabil, ca niciodata, fara absolut nici o frica si nici un sentiment negativ. De parca totul se topise din mine, si ramasese doar calm. De parca ajunsesem la ceva, dupa ce inotasem intr-o mare de panica.

Eram intr-o casa mare, cu multe plante. Foarte calduros totul. Semana cu ceva, cu un loc in care mai fusesem, dar nu stiam limpede care. Ma plimbam prin casa aia si simteam ca e a mea, ca sunt in siguranta si ca cunosc fiecare obiect de acolo.

Apoi eram undeva afara, si ma plimbam printre niste tonete cu suveniruri. Era ca un targ rustic, insa unul f misto si elegant, cu turta dulce si jucarii, si tonete de lemn decorate cu flori rosii. Inspre mine vine un labrador f mare, insa atat de prietenos si de vesel. Se ridica pe labele din spate si incepe sa miroasa curios o acadica din aia rosie cu alb. E asa de frumos si fericit, si incep sa-l mangai pe cap. Se bucura si mai tare, iar mie nu mi-este frica absolut deloc de el, din contra ma simt minunat cu el alaturi si ma bucur la randul meu.

Apoi eram intr-o sufragerie, cu fetele din Iasi de la dezbateri. Radeam, vorbeam, iar ele faceau poze. Si desi am simtit ca n-a trecut decat o clipa, eram deja adormiti cu totii pe canapele, fiecare cum a nimerit, ca dupa un chef. M-am foit sa imi gasesc o pozitie mai buna. Mi-am simtit sanii atingand canapeaua, si mi-am dat seama ca nu am nimic pe mine si ca sunt goala la brau. Apoi mi-am miscat soldurile, si mi-am dat seama ca sub patura sunt iar goala, nu am pe mine decat o pereche de chilotei rosii. O secunda a durat sentimentul de confuzie si rusine, dupa care te-am simtit langa mine si m-am linistit imediat. Adormisei in fund, sprijinit cu capul de spatarul canapelei. Eu stateam pe burta, cu picioarele in poala ta. Am atipit amandoi asa. In somn, iti simteam degetele cum imi mangaie usor spatele, in dreptul taliei. Era o miscare semi constienta din partea ta, ca si cum m-ai mangaia prin propriul tau vis, usor de tot doar cu buricele degetelor. Apoi am visat ca ma trezesc, dupa inca o secunda, si erai treaz si tu. Te uitai la mine si-mi zambeai. Purtai o pereche de blugi albastri f misto, cu care nu te-am mai vazut. Si ti-am sarit asa goala in brate, si m-am lipit de tine, iar tu ai inceput sa ma legeni ca sa ma linistesti. Si mergea, ma simteam aproape stupid leganata ca un copil mic in bratele mamei, insa uite ca functiona, m-am trezit curajoasa in dimineata asta.