am nevoie sa ma simt iubita
asa cum sunt
iar daca incearca cineva sa schimbe ceva la mine, s-o faca doar pentru ca vrea sa ma ajute sa devin mai buna
altfel, liniste si pace

vreau sa fiu dorita
sa mi se ofere sansa de a da ce am mai bun in mine
pot fi foarte puternica, daca sunt motivata corect
altfel, degeaba

doresc sa musc, gust, freamat, simt, ling, ating, mangai, privesc, oftez, atipesc, gem, ascult, visez
sa fie ziua de 48 de ore, si sa nu mi se mai faca niciodata somn. sa dorm asa, de dragul dormitului, ca un moft

tare bine si natural mai scriam inainte. acum am devenit timida si inchisa si nu mai am curaj sa exprim nimic. iar cand incerc sa zic ceva, ma emotionez si nu zic bine.

autobuzul spre munca e mereu plin de oameni amarati. zic si eu, fiecare isi doreste sa aiba masina lui, sa calce toate stopurile, sa nu mai dea 1 euro soferului la fiecare drum, sa-si ia gagica din fata casei pana la o pizza pe malul marii. in pauza stam toate in fata mall-ului si ne fumam tigarile, ele trancanind iar eu incercand sa nu ma gandesc la ce nabii caut eu aici, in tara asta populata de bancnote. mi-as dori sa am o masina de inregistat in cap, ca sa pot retine imediat tot ce-mi trece prin creier. starile mele sunt trecatoare, odata ajunsa acasa, cu burta plina in fata laptopului parca nu-mi prea mai pot aminti nimic din ziua ce-a trecut. dar totusi, o sa-mi iau bluzita rosie. imi sta bine, si la cat am muncit, pe bune ca o merit.

