Draga clanta de la usa, post-it de pe birou, draga mouse, dragele mele carti de vizita business, dragi coli de hartie reciclata, dragi scaun portocaliu, ecran de televizor, lant la bicicleta, buton de “Share” de pe Facebook, capac de pluta de la sticla de vin deschisa alaltaieri, furculita de plastic de la PHD, dragul meu pixel… aceasta este o scrisoare de adio. Am decis sa plec, va parasesc, ma duc sa traiesc pe Luna. Eu, ungurii si cartitele spatiale. Nu, va rog, nu suspinati dupa mine, nici sa nu incercati sa ma contactati prin vederi mazgalite cu cuvinte desarte. Eu vreau in lumea mea, gasibila numai pe Luna. Tocmai imi fac bagajul, iata, imi iau cu mine doar costumul spatial si aceasta bucata de svaiter. Vreau sa o fac bucatele si sa hranesc astronautii cu ele, cum fac copii in parc cu porumbeii. Si cand se plictisesc, o sa zboare si ei spre casa. Acolo o sa povesteasca ca pe Luna e o Martha cu iPodul in urechi, fredonand si maruntind svaiter. Ce-o sa ne mai distram!

