Alataieri noapte am visat ca merg pe bicicleta, era super placut si fain. Si asta ca asta, insa azi-noapte am avut un vis de moldoveanca get-beget (ce-i drept, o moldoveanca cu gusturi rafinate si plimbata prin lume, ha ha) : eram in fabrica de vodca a firmei Absolut, care era amplasata intr-un conac gen Ludovic IV. Camere tapitate cu catifea, broderii peste tot, fir de aur, tot tacamul. Eram un grup care faceam turul fabricii, imbracati cu totii in un soi de togi colorate si frumos brodate. Eu purtam una alba, simpla. Chestia era ca in timpul turului se desfasura un concurs, fiecare camera fiind ca un nou nivel al jocului. Regulile se schimbau cu fiecare noua incapere si de fiecare data trebuia sa te re-inscrii band un shot de vodca Absolut. M-am apropiat de tejgheaua minunata, am vazut-o pe Rucsi in dreapta mea cum tocmai bause si ea un shot si se strecura in rand intre doi turisti. Toga ei era elbastru electric cu broderii aurii si rosii si cum e ea frumoasa si roscatica, arata grozav. Am dat peste cap shotul si am simtit gustul de vodca pe limba, taios si tare. O sete nebuna m-a coplesit. Am intrat in sala, unde cu totii aveau in fata cate o cutie de bijuterii facuta din lemn sau metal. Cea din fata mea era din metal, cu broderii fin lucrate. Am deschis-o si inauntru era un vraf grasun de foi patrate mici si un creion. Ii vad pe toti cum noteaza pe foaie cartea lor preferata si apoi se indreapta spre o biblioteca enorma. Taskul era sa gaseasca cartea lor pe raft. Nu-mi amintesc ce titlul am scris pe foaie, insa in orice caz nu era cartea mea preferata din viata reala. Am mai baut un shot, am clipit si dintr-o data eram in parcarea de la magazinul Moldova din Iasi, noaptea. Ma duceam spre casa si ma ofticam ca e inchis la magazin, as fi vrut sa cumpar un cadou cuiva. Apoi a sunat ceasul si m-am trezit spre o noua zi de sclaveagala.

