sunt: fastacioasa, emotiva si timida

as vrea: sa-mi pot inchide mintea ca pe un bec, macar din cand in cand

pastrez: doi ani, apoi arunc

mi-as fi dorit: e nefiresc sa ma gandesc la cum ar fi trebuit sa fie. cum a fost, a fost bine

nu imi plac: oamenii care se pretind altceva decat sunt

ma tem: de pesti si de cainii vagabonzi

aud: tipete noaptea inainte sa adorm, tipete dimineata cand ma trezesc

imi pare rau: cand ma cert cu cineva, chiar daca stiu ca am dreptate

nu sunt: ce ar vrea parintii mei sa fiu

dansez: cu pasiune, insa numai pe muzica care imi place

cant: prost si rar; rapai insa destul de bine 🙂

niciodata: am incetat sa folosesc cuvintul asta

rar: las lucrurile neterminate

plang: in somn

nu sunt intotdeauna: pe cat de rezervata as vrea sa fiu

nu imi place de mine: cand vorbesc in plus

sunt confuza: dimineata cand ma trezesc, big time

ar trebui: sa fac o calatorie

