sunt: acuma da, peste 5 minute poate nu

as vrea: sa fiu si peste 5 min

pastrez: secrete de stat pe jos (jeez Louise, chiar am facut asa un banc prost?.!.?.!…)

mi-as fi dorit: ca Mick Jagger sa isi fi dorit sa fie eu

nu imi plac: anumite cuvinte. cum ar fi “twinkle”. I mean c’mon!

ma tem: de surcele, floricele, castraveti si picatele

aud ce spui, insa nu inteleg nimic… se aude doar bla-bla

imi pare rau, insa mama mi-a interzis sa vorbesc cu strainii

nu sunt: o statistica ordinara intr-un tabel fara suflet

dansez: doar la baluri si doar cu colonei in retragere si dizgratie, cat mai libidinosi posibil

cant: in timp ce dansez opera si pictez un eseu

niciodata: ce-i aia?

rar: ara

plang: doar daca ma rogi frumos, in genunchi

nu sunt intotdeauna: ba chiar sunt de fiecare data, Goddammit!!!

nu imi place de mine: cand joc pe o melodie proasta

sunt confuza: daca 5 oameni imi vorbesc in acelasi timp, despre subiecte diferite, intr-o casa cu 3 etaje vopsita in galben pal, timp de vara pana-n seara, pe ploaie torentiala, in timp ce unul e imbracat in gaina, altul bate o cratita cu o lingura de aur, al treilea face scamatorii pe bicicleta, altul vorbeste in spaniola iar ultimul nici macar nu stie cine sunt

ar trebui: sa scriu o carte despre distanta Pamant-Luna si diversele ei implicatii socio-politice, am zis bine

