Scrie, scrie, Scrie, scrie, scrie, Scrie, scrie pe palarie, scrie o balarie, scrie, scrie, scrie la bascalie, scrie!!!

Intrebarea fundamentala nr. 1: de ce oamenii nu scriu substantivele proprii cu litera mare pe mess?

Intrebarea fundamentala nr. 1 1/2: de ce e nevoie de “tz” si “sh” ? Oare chiar nu pot recunoaste si singura un
ţ si un ş cand le vad topaind in fata ochilor?

Intrebarea fundamentala nr. 2: de ce este inchis duminica ghiseul de bilete RATB din fata aeroportului? Oare duminica nu sunt zboruri? Oare duminica zboara doar bogatanii care isi permit sa ia taxiul? Sau au SUV-ul lasat undeva in zona?

Intrebarea fundamentala nr. 4: ce fel de muzica se aude in castile de pe tricoul meu? Ca sa aflu, imi trebuie inca un tricou, pt tine, cu un walkman. Plug it in.

Intrebarea fundamentala nr. 5: la ce-mi folosesc cele 15 perechi de cercei pe care ii am daca tot pe aia cu pene ii port?

Intrebarea fundamentala nr. 6: pana la urma, de unde vine Aphex Twin ala?

Intrebarea fundamentala nr. 7: e ceva in neregula cu mine?

Intrebarea fundamentala nr. 3: m-am reapucat oare de scris sau imi bat joc?

