Minunata treaba asta cu flow of consciousness. Mi-este cel mai bun prieten.

Aphex Twin. Fara sa dau search pe Wiki, oare imi pot da seama ce inseamna numele asta?

Table. Imi place foarte foarte mult sa joc table. Imi place sa dau cu zarul si sa stau calma indiferent ce iese. In fond, rezultatul e stabilit oriunde altundeva decat in mintea mea. Cand eram mica nu intelegeam de fapt despre ce e vorba cand joci table. Era doar un joc pt mine. Acuma inteleg. E joc de prietenie. E joc de oameni care pot sta unul cu celalalt si sa nu faca pe desteptii. Simt ca e jocul ideal pt un cuplu.

Ma gandeam dupa aia la cuplurile alea care-si termina propozitiile unii altora si cum povestesc ei cat de dragalas e asta. Pai… nu prea e. Una e sa anticipezi pe cineva (boring), alta e sa intelegi la ce se refera cand zice x sau y sau z chestie. Prefer sa inteleg decat sa anticipez. Daca cineva stie deja ce o sa zic, e momentul sa plec acasa.

“On Sunday back inside my room,
I draw the blinds, ’tis afternoon.
I let my mind find its own ways,
Farewell to future days.”

Ce fain suna. Asta vreau si eu maine.

Casa unde lucrez acuma e fantastic de frumoasa. Are o gradina micuta si trebuie ocolita ca sa cauti intrarea. Pietrele din pavaj sunt sarite din loc in loc si e un vas de ceramica enorm care scoate aburi si pe care il simt ca se vrea iubit. De fiecare data cand vin simt ca atata timp cat e casa asta aici mie nu are cum sa mi se intample nimica rau. Foarte protectoare, asa.

Astept cu drag sa-mi infloreasca ciresul din fata geamului. Atuncea va fi trecut in sfarsit un an si o sa stiu ca sunt bine.

Deseara casti, la propriu si la figurat.

