fata mosului. Nu, nu e vorba de prostioare, cum s-au gandit unii. Vine din basme dragii mei, unde fata babei trandavea prin casa numarind flori si farfurii iar fata mosului o ardea asuprit maturind si spalaind cartofii cu propriile lacrimi. Nu ma identific neaparat cu the asuprited part insa cum fata babei si-o ia dupa ceafa la final iar cea  a mosului e rasplatita pentru toate cele bune facute, am simtit incotro bate vantul si am optat pentru o viata mai buna. Bun, sa lasam prostiile.

Intamplator, simt ca se potriveste numele si la un alt nivel. Ma face sa ma gandesc la bunicul meu. Eram Tucuta lui si asta nu o sa se schimbe prea curind. O sa fiu eu multe lucruri de-a lungul vietii, insa in final tot fata mosului raman. Vaaaaai, ce frumos si sensibiiiiil, ati facut diabet inca?

