Pentru ca Teica m-a provocat zilele astea la un joc pe leapsa pe Charitygift.ro (site pe care va recomand cu caldura sa dati iama), ma supun dragalas. Regulile erau simple: alege 5 produse apoi desemneaza 5 persoane care sa-si aleaga si ei 5 produse samd pana explodeaza Soarele, atat in lumea asta cat si in cea a viselor. M-am foit eu cat m-am foit pe acolo pe site, dupa care am ales urmatoarele produse (am incercat sa fiu democratica si sa aleg cate unul de la fiecare sectiune):

1. cartea alba ca zapada

2. oricare din gelurile de dus Manufaktura, miiii-am!

3. sutienul tip F, desi nu ma supar nici la cel tip E

4. brosa verde

5. Fabrica de absolut a lui Karel Capek

Eu zic in continuare sa imi duca munca titanica mai departe… Anuta, Sigridutu, Ioana Anghel, Diana Guta si… Mihaiul, pe blogul lui. Spor, copii. Si incercati chiar sa comandati, ca e pentru o cauza buna  🙂

