Ochelarii pe care i-ati tot admirat pe moaca mea s-au si stricat… A cazut un tzashpic de metal de pe ei. Tzashpicul are rol strict de design si nu m-ar fi indurerat teribil lipsa lui, nici lipsa de simetrie a ochelarilor daca n-ar fi lasat in urma doua mici gaurele inestetice. Nu putem permite asa ceva, ar fi o rusine! Nu-i nimic, folosim super-glue! Oh, nu, capacul de super-glue-bun-la-toate este sigilat de un dopulet de super-glue intarit… Ce sa fac, ce sa fac?…. Stiu! Il voi desface cu dintii! Ceea ce am si facut…. Rezultatul: noroc ca mi-am departat buzele imediat pentru dracovenia aia s-a intarit in-stan-ta-neu! (ce tragedie greceasca ar fi fost daca nu mai puteam vorbi….). Dintii insa n-au scapat asa usor. Nu s-au lipit intre ei din fericire insa sunt acum acoperiti cu un strat enervant si zgariitor de super glue tare ca piatra iute ca sageata. Am incercat pana acuma sa ii zangaresc cu unghiile, sa mestec guma, sa dau cu periuta de dinti. Urmeaza piatra ponce, implanturi iar, intr-un caz disperat, imi schimb numele in Ina Bulina si fug sa traiesc printre papuasi nou guinasi, crescind porcusori de Guineea.
Va avertizez ca aceasta demonstratie a fost indeplinita de o persoana calificata, cu experienta vasta in domeniul gafelor. Va rugam nu incercati pe propria piele. De asemenea, incercati sa va detasati de sentimentul de invidie care va invadeaza in clipa de fata pentru genialitatea mea. Va garantez ca ati avut parte de momente cand ati fost cel putin de geniali ca si mine astazi. Somn buuun!

