In sensul ca simt o mila vecina cu tampitenia pentru cele mai imaginare persecutii posibile. Culoarea mea preferat este verdele, nu neaparat pentru calitatile sau starile pe care mi le sugereaza respectiva nuanta, ci… pentru ca mereu cand intrebam pe cineva (in liceu) ce culoare ii place toata lumea raspundea albastru sau rosu. Mi-a fost mila de bietul verde si am zis ca ii urc popularitatea adoptandu-l. Nu ma omor dupa trandafiri nu fiindca ar fi flori urate (ba din contra) ci pentru ca li se acorda mult prea multa atentie fata de alte flori la fel de vrednice (macii de exemplu). Nu-mi place sa fiu pupata doar pe obrazul drept deoarece stangul s-ar putea simti ignorat. Desigur sa nu uitam ca mai am cate 2 urechi, ochi , arcade, buze si inca 32 de dinti. Cand din plictiseala ating un deget cu un creion nu ma opresc pana nu ating si celelalte 4 degete de la mana respectiva cu acelasi creion si intr-o maniera identica. Vai de mine, dar am doua maini… Nu-i nimic, rabdare este 🙂 Mai mult, de foarte multe ori simt o afinitate pentru personajele secundare: imi placea de Donald Duck, nu de Mickey Mouse, de Daffy Duck, nu de Bugs Bunny, de Gavril, nu de Mihail, de Barney Rubble, nu de Fred Flintstone, de oricine e mentionat mereu al doilea. Desigur, aparatorii celor de pe locurile 3, 4, 5, 6 samd s-ar putea simti invredniciti sa-mi dea una dupa cap, si pe buna dreptate. Le voi lasa insa libertatea de a venera ei pe cine poftesc si eu pe cine imi place. Lantul dominatiei este lung si sper ca intr-un univers pararalel (unde oamenii sunt caracaticute)  exista o alta Martha care are grija de cel clasat pe locul locul 721, indiferent de categorie.

